Při uzavření smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku (§ 53 Občanský zákoník) má Spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění (§ 53 odst. 7 Občanský zákoník).

Rozhodne-li se zákazník vrátit zboží na základě zákona 367/2000 Sb. § 53 odst. 7, je povinen prodávající toto zboží přijmout zpět.
Pokud je zboží poškozené při dopravě k zákazníkovi, postupuje zákazník podle návodu "co dělat při poškození zboží dopravcem".
Zboží nelze ve 14 denní lhůtě vrátit v případě, že zákazník kupuje zboží na IČ (živnosteský list) nebo pro jeho další prodej. V tomto případě se vztah mezi prodávajícím a kupujícím řídí dle obchodního zákoníku.

Postup vrácení zboží :

  • O záměru vrátit zboží informuje zákazník prodávajícího písemnou formou - nejlépe dopis přiložený k vrácenému zboží.
  • Zboží musí být nepoužité, kompletní, nepoškozené a zabalené v originálním obalu dodaném prodávajícím. Zboží musí být schopné dalšího prodeje.
  • K zásilce s vráceným zbožím musí zákazník přiložit následující dokumenty :
    - číslo faktury - daňového dokladu, kopii faktury nebo dodacího listu
    - číslo bankovního účtu, na který má být zaslána částka za zboží
  • Za poslání peněz poukázkou účtujeme 50 Kč.
  • Prodávající nepřijme zásilku poslanou na dobírku.
  • Prodávající doporučeje zásilku pojistit - v případě poškození přepravou nebo ztráty balíku nenese prodávající za škodu zodpovědnost a proto by nemuselo dojít k vrácení peněz za zboží.
  • Opravný daňový doklad zašleme na vyžádání.
  • V případě splnění všech požadavků na odstoupení od kupní smlouvy zašle prodávající nejpozději do 14-ti dnů peněžní prostředky na bankovní účet prodávajícího.

Zákazník může požádat o výměnu zboží za jiné. Cena poštovného za zaslání jiného zboží je 60 Kč. Výměny se zasílají pouze kurýrem.

V případě dalších dotazů týkajících se vrácení zboží prosíme volejte +420 774 868 661 nebo pište na e-mail : marketa@domacipohoda.cz

Poslední aktualizace : 20.2.2014