Na zboží prodávané v internetovém obchodě domácí pohoda se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců.

V případě, že dodané zboží vykazuje vady, které jsou v rozporu s jeho správným použiváním a kvalitou, má zákazník právo na výměnu zboží nebo odstranění vad. V případě, že dodavatel nemůže vadu osdtranit nebo není schopen zajistit zákazníkovi dodání nového zboží, má právo zákazník na vrácení kupní ceny zboží.

Postup reklamace zboží

  1. Písemně informujte dodavatele o druhu reklamace (popis problému) - stačí v přiloženém dopise (e-mailu)
  2. Zboží zašlete na adresu provozovny (Paradigma Praha v.o.s., S.K. Neumanna 353, 273 03 Stochov). Balík nezasílejte na dobírku - nebude přijat. Balík ve vlastním zájmu pojistěte, protože za případnou ztrátu nebo poškození při přepravě nenese dodavatel zodpovědnost.
  3. K reklamaci přiložte tyto doklady : kopii faktury - daňového dokladu, popis závady, kontakt a adresu na vaši osobu

Dodavatel vyřídí Vaší reklamaci v co nekratším možném termínu, nejpozdějí do 30-ti dnů od přijetí zboží do reklamace.

Jemná odchylka v barevném prodedení ložního povlečení nebo jiného textilu není důvodem k reklamaci zboží. Problém je v barevném podání monitorů počítačů.

V případě dalších dotazů týkajících se reklamacee prosíme volejte +420 774 414 985 nebo pište na e-mail : obchod@paradigma.cz