Naše stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Na zboží prodávané v internetovém obchodě domácí pohoda se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců.

Kontaktní údaje - REKLAMACE

[ikona typ="phone"]+420 774 868 661
[ikona typ="mail"] reklamace@domacipohoda.cz

Adresa pro zaslání zboží

[ikona typ="stitek-mapa"]

Paradigma Praha v.o.s.
S.K. Neumanna 353
273 03 Stochov

Reklamační formulář

V případě, že dodané zboží vykazuje vady, které jsou v rozporu s jeho správným použiváním a kvalitou, má zákazník právo na výměnu zboží nebo odstranění vad. V případě, že dodavatel nemůže vadu osdtranit nebo není schopen zajistit zákazníkovi dodání nového zboží, má právo zákazník na vrácení kupní ceny zboží.

Postup reklamace zboží

  1. V komunikaci ohledně reklamace zboží prosíme uvádějte číslo objednávky zboží (je uvedeno na daňovém dokladu) - umožní to rychlejší vyřízení Vaší reklamace

  2. Písemně informujte dodavatele o druhu reklamace (popis problému) - stačí v přiloženém dopise (můžete použít FORMULÁŘ REKLAMACE, ale není to podmínkou)  nebo jakoukoliv jinou formou 
     - E-mail pro reklamace  :  [ikona typ="mail"] reklamace@domacipohoda.cz
     - Telefon pro reklamace : [ikona typ="phone"] +420 774 868 661

  3. Zboží zašlete na adresu provozovny (Paradigma Praha v.o.s., S.K. Neumanna 353, 273 03 Stochov). Balík nezasílejte na dobírku - nebude přijat. Balík ve vlastním zájmu pojistěte, protože za případnou ztrátu nebo poškození při přepravě nenese dodavatel zodpovědnost.

  4. K reklamaci přiložte tyto doklady : kopii faktury - daňového dokladu (pokud máte) , popis závady, kontakt a adresu na vaši osobu
    K podání reklamace můžete použít i náš formulář, který je stažení : FORMULÁŘ ZDE


Dodavatel vyřídí Vaší reklamaci v co nejkratším možném termínu, nejpozději do 30-ti dnů od přijetí zboží do reklamace.

U použitého zboží (použitím se rozumí také vyprání nebo jakékoliv úpravy) není možné reklamovat toto zboží z důvodů odchylky barev, provedení, vzoru nebo rozměrů dodaného zboží. Zákazník má povinnost před prvním použitím u zboží zkontrolovat vzor, barvu, provedení a rozměry dodaného zboží. V případě, že je něco z tohoto v rozporu s představou nebo požadavky zákazníka, nesmí zákazník zboží začít používat a musí co nejdříve kontaktovat prodejce, který navrhne další postup řešení problému.

Jemná odchylka v barevném provedení ložního povlečení nebo jiného textilu není důvodem k reklamaci zboží. Problém je v barevném podání monitorů počítačů.

Změnit nastavení cookies